Lost&Found

Gevonden en verloren voorwerpen. Met 100 scouts op kamp gaat is natuurlijk het beste recept voor meerdere kubieke meters gevonden en verloren voorwerpen.

Ben je iets verloren? Heb je iets gevonden? Geeft het dan door via deze pagina. Hopelijk kunnen wij de vinder en zoeker met elkaar matchen!

20160716_184035.jpg

6 Reacties

1. Kitty Teunisse

Ik zoek: slaapzakhoes, navyblauw met een ruitje aan de zijkant. Moeder van Gab en Gina.

1. Gina Teunisse

is gevonden!

2. Dominique van der Velde

Hoi ik ben nog steeds opzoek naar een blauw knuffelkonijntje van Dominique hij mist hem heel erg .( op de oren staat een knuffel voor jou en een sticker met Dominique)de vinder krijgt een lekker ijsje bij jansen !!!

1. olga

Konijn gevonden!

1. Dominique van der Velde

Fijn Dominique gaat zo zijn knuffelkonijn weer ophalen iedereen bedankt voor het zoeken !!!!!

3. Nicolet

Iemand ( wrs een gids) de das van Milou gevonden? Op donkerblauwe randje staat ( misschien niet heel duidelijk) milou