Kampredactie

Wat doen wij?

Ook dit jaar staan wij ik 24/7 paraat voor jullie om het laatste nieuws te brengen. Dit jaar wegens bezuinigingen hebben we 2 leden moeten schrappen, maar wees niet getreurd, we zullen gewoon 72 uur per etmaal gaan naar de sappigste roddels, interessantste weetjes en leukste nieuwtjes! Omdat het al zeker 5 jaar geleden is zullen we ons nog eens voorstellen:

Ricardo

Hallo scouts!

Ik ben Ricardo en zit inmiddels alweer 15 jaar op scouting, ook dit jaar mag ik met trots de kampredactie leiden! Omdat het alweer 4-5 jaar geleden is dat ik wekelijks terug te vinden was in, op en rond het clubhuis zal ik me even voorstellen;

Ook tijdens ons vorig jubilieumjaar mocht ik de Kampredactie leiden en verzorgde ik samen met twee andere collega’s de dagelijkse Kampkrant en nog veel meer! 2017 was het laatste jaar dat ik leiding was bij de Welpen, maar ben nog altijd de enthousiaste Webmaster van SSV, en dat al sinds 2013! Als dat niet als een (bijna)jubileum klinkt!

Tot op het kamp!